Romerike Fuglehund klubb har gleden av å invitere til to dagers samling mandag 15. og tirsdag16.august. Terrenget vi bruker i år er Stormyra. Flott terreng som pleier å være godt besatt med fugl. Det er et eksklusivt tilbud til medlemmer i Romerike FK for maks.10 personer pr. dag. Gruppa blir delt i to, der en gruppe blir instruksjon gruppe for uerfarne/unghunder og den andre treningsgruppe for erfarne med ansvarlig gruppeleder.

Overnatting: NB! Hytte/camping må du bestille selv.

Johnsgård Turistsenter på Johnsgard.no/hytter og booke direkte. Tlf 62459925. Adr:Langsjøveien 631, 2448 Sømådalen.

Alterrnativt Rønningen Camp og hytter på 90988491 Adr. Kopparleden 4195, 2448 Sømådalen.

Mat og drikke: Alle må ordne seg mat og drikke selv.

Mulighet for felles grilling på Johnsgård.

Påmelding.

Påmelding til sveinfjellheimsvanelvdalen@gmail.com. Skriv hundens navn, førers navn og tlf.nr.

Pris medlemmer kr 1600,- for begge dager.

Ikke medlemmer må da melde seg inn i klubben på Min side NKK koster kr 285.

Sjekk om det er ledige plasser før du betaler inn til konto nr 1286.42.62013, merk betaling med Stormyra

Ved spørsmål ta kontakt med Svein Fjellheim på tlf 4816 7662 eller e-post sveinfjellheimsvanelvdalen@gmail.com.

Ps. Mulig å ta en tur i treningsterrenget Båren, til Hedmark og Oppland fuglehundklubb, ca 7 km sør for Rønningen.

Koster kr.50 pr. dag. Se www.hedopp/baren/

For styret i Romerike Fuglehundklubb, Svein Fjellheim