Romerike Fuglehund klubb har gleden av å invitere til to dagers samling lørdag 12 og søndag 13.august.

Sollerøya er et eksklusivt tilbud til medlemmer i Romerike FK for maks.12 personer delt i to parti og med to erfarne instruktører, Unni Irene Bakke og Svein Fjellheim, som har vært på øya et titalls ganger. Ved stor påmelding kan vi utvide med ekstra parti a 6 personer på Stormyra.

Overnatting:

NB! Hytte/camping bestiller du selv. Hovedkvarter blir på Johnsgård Turistsenter.

Book plass på johnsgard.no/hytter. Adr. :Langsjøveien 631, 2448 Sømådalen.

Alternativ Rønningen Camp og hytter,. tlf  90988491.

Mat og drikke:

Alle må ordne seg mat og drikke selv. Vi griller lørdag kveld.

Påmelding:

Påmelding/spørsmål til Svein Fjellheim på sms 48167662. Skriv hundens navn, førers navn og tlf.nr.

Pris kr 2000,- (Ikke medlemmer må melde seg inn i klubben på Min side NKK koster kr 285.)

Sjekk om det er ledige plasser før du betaler inn til Romerike FK`s konto nr 1286.42.62013, merk betaling med Sollerøya.

Mvh Svein Fjellheim ansvarlig arrangør.